Ga naar inhoud

Vista Prestatie-Index.


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 1 maand later...
CPU = 5.4 Mem= 5.9 Aero = 5.9 Gaming = 5.9 HDD = 5.9 Overall 5.4 waar ik wel tevreden mee kan zijn dacht ik toch :lol: IMG [url]http://img153.imageshack.us/img153/5387/vistaprestatieqe4.jpg[/url] //Edit Vandaag een herinstallatie gedaan en nu is de CPU score ineens 5.5. [url]http://img153.imageshack.us/img153/2492/scorefx0.jpg[/url]
Link naar reactie
  • 4 weken later...
[quote:216aaa6b02="jolo"]Er zal ongetwijfeld verschil kunnen zitten tussen de Component Subscore van de Vista gebruikers met dezelfde videokaart. Daar is toch niets mis mee. Die verschillen heb je toch ook bij de 3DMark06. En het doel van die Vista Prestatie-Index is dat softwaremakers deze gaan gebruiken, voor het vermelden van de systeemvereisten.[/quote:216aaa6b02] Dat zou inderdaad handig zijn mits die indexen die ze gaven ook klopten. :( Ik zie teveel spellen die een score weergeven die uberhaupt niet met de werkelijkheid heeft te maken, maar dat geldt voor systeem-eisen in het algemeen eigenlijk al langer. // --- Systeem : Laptop, Asus F3-SV Processor : 4,8 (Intel Duo T7100) Geheugen : 4,8 (2 Gb) Grafisch (bureaublad Aero) : 4,7 Grafisch voor spellen : 5,0 (nVidia 8600 GS 256 Mb) Primaire vaste schijf : 4,7 (160 Gb 5400 toeren) Vista is aardig, maar ik zou het niet kopen. Geef mij maar Windows 2000 of Ubuntu. tip : MSDN-licenties zijn ook een relatief 'goedkope' manier om aan software van MS te komen.
Link naar reactie
Voor een kennis een Packard Bell systeem met Celeron D 3,46GHz en Windows Vista van extra geheugen voorzien. Er zat standaard 1 GB in waarvan 768MB voor Windows beschikbaar was. Dat werkte dus echt niet prettig. Snel 1 GB bijgeplaatst en de index gechecked. Viel beste tegen tov mijn AMD64 3000. Totaal score 2,2 vanwege Aero. Het extra geheugen gaf globaal 5 tot 10% meer snelheid (oude index was 2). CPU index 4,1 (was 3,9) Geheugen 4,4 Aero 2,2 (was 2,0) Grafisch 3,0 HD 5,6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...