Ga naar inhoud

reacties op welkom in offtopic


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nee kom gewoon niet zo vaak meer op het forum, druk druk druk en een 6 maanden zwangere vrouw :) Kan best zijn dat ik zo 4 weken niks meer post :P +1 yeah !!!111oneone!!1!! 8) ps. tip voor veel posters: post in alle nieuwe topics: " First!! " en verder niets wat toegvoegd, doen ze op internationale forums ook en werkt perfect ;)
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:cbf6f5202f="FTI"]Toch vreemd, een OT forumding, en INEENS al die ''oudste'' rotten weer terug. Zijn jullie weg maar lezen jullie dit forum dan nog steeds ofzo? Stiekemerds... :lol:[/quote:cbf6f5202f] Ik weet niet of ik tot de "oudste rotten" hoor, maar toen het off-topic verdween, ben ik ook minder gekomen op dit forum. En b ij toeval zie ik ineens dat het weer opgegraven en in ere hersteld is. Moet toegeven dat ik niet helemaal weggeweest ben, kwam af en toe even lurken en een berichtje achterlaten. De kans is groot dat ik hier wat vaker kom. :wink: :wink:
Link naar reactie
[quote:959dfadcaa="MReLecTro"]als je wil weten of de teller doorloopt bij 6 cijfers, of zelfs 7, dan moet je ff op het FOK!forum kijken .. daar is er 1 met 100.000+ en zelfs 1 met 200.000+ posts .. (hoe ziek ben je dan?)[/quote:959dfadcaa] Zonder leven kun je niet ziek zijn. En als ie een leven zou hebben, dan is er geen tijd over om ziek te zijn :lol:
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Heeft lang geduurd, maar eindelijk is de grootste miskleun uit de geschiedenis van dit Forum hersteld. Ben benieuwd of het gezelligheidsnivo van een paar jaar terug ook nog terugkeerd maar het begin ziet er goed uit. Zijn WA, DZ en Toolkit al gesignaleerd? [edit]ennuh, sinds wanneer staat al die reclamebagger hier? Ben ik al zolang niet meer geweest?[/edit]
Link naar reactie
[quote:b4513fdcf1="Laurens"]Heeft lang geduurd, maar eindelijk is de grootste miskleun uit de geschiedenis van dit Forum hersteld. Ben benieuwd of het gezelligheidsnivo van een paar jaar terug ook nog terugkeerd maar het begin ziet er goed uit. Zijn WA, DZ en Toolkit al gesignaleerd? [edit]ennuh, sinds wanneer staat al die reclamebagger hier? Ben ik al zolang niet meer geweest?[/edit][/quote:b4513fdcf1] zo lang staan die er nog niet heb er ook pas sinds kort last van
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...