Ga naar inhoud

reacties op welkom in offtopic


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:7df03ea43e="pcguy"][quote:7df03ea43e="NoepZor"]Ik ben al ruim 10x Ouwe Rot :wink: Maar helaas geen een van het eerste uur :([/quote:7df03ea43e] Misschien betekent zoveel posts in een relatief korte tijd wel dat de betreffende persoon geen leven heeft. :lol:[/quote:7df03ea43e] Conclusie: gij hebt geen leven. (meer posts in minder tijd dan Noepzor) :lol:
Link naar reactie
[quote:b5e1bde68c="FTI"][quote:b5e1bde68c="pcguy"][quote:b5e1bde68c="NoepZor"]Ik ben al ruim 10x Ouwe Rot :wink: Maar helaas geen een van het eerste uur :([/quote:b5e1bde68c] Misschien betekent zoveel posts in een relatief korte tijd wel dat de betreffende persoon geen leven heeft. :lol:[/quote:b5e1bde68c] Conclusie: gij hebt geen leven. (meer posts in minder tijd dan Noepzor) :lol:[/quote:b5e1bde68c] :lol: misschien wel ja. Ik ben ook een hele tijd inactief geweest. (maar in die tijd heb ik een hoop posts gemaakt op een ander (overigens niet computer-gerelateerd) forum gemaakt) :wink: edit: ik zit nu in me profiel op iets van 5 a 6 posts per dag. Ik heb een hele tijd (voor de inactieve periode) boven de 10 gezeten, en ook een aanzienlijke tijd boven de 12...
Link naar reactie
[quote:95bb2939f7="FTI"]Toch vreemd, een OT forumding, en INEENS al die ''oudste'' rotten weer terug. Zijn jullie weg maar lezen jullie dit forum dan nog steeds ofzo? Stiekemerds... :lol:[/quote:95bb2939f7] Nadat Jeroen het zeer wijze besluit nam om Offtopic weer te openen en dit nieuws luid op de redactie aankondigde, heb ik mijn oude account weer uit de kast getrokken. Na een hoeveelheid aan wachtwoorden te hebben geprobeerd (e-mailadres in het profiel klopte niet meer) lukte het me om weer in te loggen. Zelfs mijn oude avatar bestaat nog! :D
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...