Ga naar inhoud

vlc media player


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo lutjes. Ik ben niet erg goed onderlegd in media streaming dus ik kwam uiteindelijk hier terecht. Heb op men lt vlc mediaplayer staan. men lt is een acer 5920G een al wat oudere lt. Heb nu een wat langere film gemaakt met een cam maar deze is nu opgeslagen als zijnde een ps bestand. kleine filmpjes van korte duur kan ik zo afspelen maar dit ps bestand is 143 mb groot en hij speelt gewoon niet af. wat nu wie heeft wijze raad voor me. met vriendelijk groet Jean Claude
Link naar reactie
Snap het niet helemaal. Een beetje googlend zie ik dat MPEG-2 PS (MPEG2 Audio Layer 2, AAC LC, AC3(Dolby Digital), LPCM) op een Playstation3 kan worden afgespeeld. Het lijkt me dat we het hier over zeer normaal videobestand hebben. Welke extensie heeft dat bestand, bijvoorbeeld xxxxxxx.mpg? Verander die extensie .mpg eens in .avi
Link naar reactie
Gein. :D [quote:633455c87c="Tirm"]Snap het niet helemaal. Een beetje googlend zie ik dat MPEG-2 PS (MPEG2 Audio Layer 2, AAC LC, AC3(Dolby Digital), LPCM) op een Playstation3 kan worden afgespeeld. Het lijkt me dat we het hier over zeer normaal videobestand hebben. Welke extensie heeft dat bestand, bijvoorbeeld xxxxxxx.mpg? Verander die extensie .mpg eens in .avi[/quote:633455c87c][quote:633455c87c="jean claude"]Hallo lutjes. Ik ben niet erg goed onderlegd in media streaming dus ik kwam uiteindelijk hier terecht. Heb op men lt vlc mediaplayer staan. men lt is een acer 5920G een al wat oudere lt. Heb nu een wat langere film gemaakt met een cam maar deze is nu opgeslagen als zijnde een [size=18:633455c87c][b:633455c87c][color=red:633455c87c]ps[/color:633455c87c][/b:633455c87c][/size:633455c87c] bestand. kleine filmpjes van korte duur kan ik zo afspelen maar dit ps bestand is 143 mb groot en hij speelt gewoon niet af. wat nu wie heeft wijze raad voor me. met vriendelijk groet Jean Claude[/quote:633455c87c]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...