anoniem Geplaatst: 5 augustus 2012 Delen Geplaatst: 5 augustus 2012 Hallo, Ik ben hondenfokker. Ik wou een webcam bij de werpkist installeren. Nu is het zo dat de werpkist in een andere kamer dan de pc staat. Had een WI FI webcam gekocht en aangesloten.(Dlink 930L) 1° de werking in Wi Fi valt soms uit, wellicht is de afstand net te groot (ong 15m) 2° ik wou die "streamen" maar de site en mijn pc vinden geen webcam...wel een WIFI apparaat...(streamen via Ustream) Nu hoe kan ik dat oplossen? Ik dacht aan 2 dingen: -Die WiFi webcam heeft ook een netwerkkabel bij, kan ik een hele lang halen, en die aansluiten op mijn router (mijn Telenet doos)? Heb ik dan een cam op de pc, of is dat ook WiFi?(ivm het vinden om te streamen) -Een andere , simpele cam halen, en een hele lang USB kabel halen? Ik weet dat het in theorie gezegd wordt dat een USB max 5 meters mag zijn, maar heb net door surfen gelezen dat het meestal wel werkt! Andere oplossing? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2012 Hallo, ftp://ftp.dlink.se/Diagrams/Misc/DCS-930L_A1_QIG_v1.00(EU).pdf In deze link zit de handleiding, pagina 22 voor het nederlands. Als je dit zo uitvoert, dan zou het moeten werken. Wel zou ik voor de internet kabel gaan, want als je wifi signaal telkens wegvalt kan dat voor problemen zorgen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen