Ga naar inhoud

Graag jullie mening!


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben sinds twee jaar grafisch designer in het dagelijks leven. Ik doe dit samen met mijn collega Cris. Wij maken cd boekjes, websites, bewerken fotografie en tegenwoordig maken wij ook videoclips. Ik heb nu mijn eerste videoclip gemaakt (low budget) en was benieuwd naar wat jullie ervan vinden! Het is in opdracht van platenmaatschappij EMI en ik ben er erg blij mee! Ik hoor graag wat jullie ervan vinden (vind het wel spannend!). Opbouwende kritiek en meningen zijn welkom, want ik wil mezelf altijd verbeteren :) Het gaat om dit filmpje : http://www.youtube.com/watch?v=VtwPQH0NKpE
Link naar reactie
Oke, ja snap ik! Ik heb wel echt gekozen voor 1 duidelijk concept, maar kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen even boeiend kan zijn.. ik hou van plaatjes en verrassingselementen met tekst, maar niet iedereen natuurlijk :) Ik hoor graag meer meningen want er zitten hier wel echt mensen die er verstand van hebben merk ik al!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...