anoniem Geplaatst: 11 februari 2011 Delen Geplaatst: 11 februari 2011 Ik ben sinds twee jaar grafisch designer in het dagelijks leven. Ik doe dit samen met mijn collega Cris. Wij maken cd boekjes, websites, bewerken fotografie en tegenwoordig maken wij ook videoclips. Ik heb nu mijn eerste videoclip gemaakt (low budget) en was benieuwd naar wat jullie ervan vinden! Het is in opdracht van platenmaatschappij EMI en ik ben er erg blij mee! Ik hoor graag wat jullie ervan vinden (vind het wel spannend!). Opbouwende kritiek en meningen zijn welkom, want ik wil mezelf altijd verbeteren :) Het gaat om dit filmpje : http://www.youtube.com/watch?v=VtwPQH0NKpE Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2011 super vet. heb je die stukjes van omslaan enzo eerst zelf gefilmt of is dat gwn standaart? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2011 [quote:bb1fae71d1="v.weinans"]super vet. heb je die stukjes van omslaan enzo eerst zelf gefilmt of is dat gwn standaart?[/quote:bb1fae71d1] Alles is in 1 take gedaan! Heb het samen met mijn collega allemaal verwisseld/uitgevoerd en de camera op standaard! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2011 Het lijkt mij ook wel een leuk vak eigenlijk, ben pas 14 dus ik moet nog lang wachten...Ik ben nu wel bezig met het uitvinden van After Effects/Sony Vegas! zeer interessant Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2011 Het is ook echt een leuk vak :) En het leuke ervan is dat je nooit uitgeleerd bent en jezelf altijd kunt verbeteren! Wat vond jij van dit filmpje? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2011 Zeer mooi gedaan! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2011 Dank jullie wel! Ben ben benieuwd naar nog meer meningen :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2011 heel leuk idee maar jammer dat de variatie zich beperkt tot de lettertypes en de richting waar ze in verdwijnen. Er zou iets meer mogen gebeuren, nu is het bijna een karaoke gebeuren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2011 Oke, ja snap ik! Ik heb wel echt gekozen voor 1 duidelijk concept, maar kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen even boeiend kan zijn.. ik hou van plaatjes en verrassingselementen met tekst, maar niet iedereen natuurlijk :) Ik hoor graag meer meningen want er zitten hier wel echt mensen die er verstand van hebben merk ik al! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2011 kijk eens hiernaar dit is ook met oa titels en... erg creatief http://www.youtube.com/watch?v=zmJDa9dptYk Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen