Ga naar inhoud

MKV -> meerdere MKV/AVI files


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik wil graag mijn 720p MKV bestand van 6,8 GB afspelen op mijn televisie. Ik heb een USB-stick met voldoende ruimte, FAT32, waar dus geen bestanden groter dan 4GB op kunnen. Nu zijn mijn vragen: - Kan een tv eigenlijk wel MKV bestanden afspelen? Het gaat om een Samsung LE32C550. - Welk programma adviseren jullie om een MKV bestand te splitsen in twee MKV bestanden, of, als het antwoord op de eerste vraag nee was, in twee AVI bestanden? En is dit ook goed te doen zonder kwaliteitsverlies? Alvast bedankt! Florian
Link naar reactie
Bedankt allebei voor het antwoord, het heeft inderdaad gewerkt met mijn USB-stick Ik weet dat de volgende vraag niet in dit deel van het forum van het topic thuishoort, maar een geheel nieuw topic ervoor openen lijkt me een beetje onzinnig: Kan ik mijn externe harde schijf ook naar NTFS omzetten zonder hem te formatteren? En heeft het omschakelen naar NTFS nog nadelen? Alvast bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...