anoniem Geplaatst: 5 december 2010 Delen Geplaatst: 5 december 2010 Hallo, Ik wil graag mijn 720p MKV bestand van 6,8 GB afspelen op mijn televisie. Ik heb een USB-stick met voldoende ruimte, FAT32, waar dus geen bestanden groter dan 4GB op kunnen. Nu zijn mijn vragen: - Kan een tv eigenlijk wel MKV bestanden afspelen? Het gaat om een Samsung LE32C550. - Welk programma adviseren jullie om een MKV bestand te splitsen in twee MKV bestanden, of, als het antwoord op de eerste vraag nee was, in twee AVI bestanden? En is dit ook goed te doen zonder kwaliteitsverlies? Alvast bedankt! Florian Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2010 Formatteer de usb stick eens in ntfs en kijk of de tv dat kan lezen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2010 Mijn TV, de Samsung UE37C5100, kan prima overweg met mijn 16 GB USB stick met NTFS filesystem. Ik ga er dan ook van uit dat het voor jouw Samsung TV ook geen probleem hoeft te zijn... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2010 Bedankt allebei voor het antwoord, het heeft inderdaad gewerkt met mijn USB-stick Ik weet dat de volgende vraag niet in dit deel van het forum van het topic thuishoort, maar een geheel nieuw topic ervoor openen lijkt me een beetje onzinnig: Kan ik mijn externe harde schijf ook naar NTFS omzetten zonder hem te formatteren? En heeft het omschakelen naar NTFS nog nadelen? Alvast bedankt! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen