Ga naar inhoud

VHS -> PC


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo,:D Ik heb een EzCAP USB Video Grabber gekocht, helaas werkt het nog niet. De videorecorder is middels een composietstekker aangesloten aan mijn pc. De drivers en andere software is geinstalleerd en mijn pc bezit de juiste codecs. Het probleem is als volgt; Bij het afspelen wel geluid maar geen beeld. Softwarematig heb ik verschillende instellingen geprobeerd maar zonder succes. Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen? De videorecorder heeft geen s-video-aansluiting dus kan het alleen via de composiet. De meegeleverde composiet heeft drie gekleurde, rood+geel+wit, maar de videorecorder heeft alleen rood en wit. Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen? Alvast bedankt, Tijmen
Link naar reactie
Rood= rechts-audio wit= links audio geel= video Volgens mij neem je alleen audio op...... Goedkope(re) jaren 80 vhs recorders hadden soms wel eens alleen een RF-tv uitgang om de tv op aan te sluiten, dus geen video composiet/scart uitgang. Zo'n recorder kun je dus niet zo op een grabber aansluiten, je zult dan je heil moeten nemen tot een opname apparaat met rf-tv-antenne ingang zoals een tv kaart maar daarmee neem je wel weer een behoorlijke val in beeldkwaliteit. Als dit je probleem is zou ik gaan voor een 2e handsje van marktplaats met wel een videouitgang.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...