Ga naar inhoud

Watermerk


anoniem

Aanbevolen berichten

't Komt weleens voor dat ik eens niets te doen heb... "Ach", denk je dan: "kom, laat ik maar eens iets op YouTube zetten, moet makkelijk zijn, want immers, zovelen gingen mij daarin al in voor, toch ?" Tsja, maar zo makkelijk gaat dat dus niet ! Uiteraard heb ik weer een vervelende WMV-File. Wordt niet gepikt door YouTube. Krijg daar overigens bij de poging hem te uploaden daar pas na 3 uur een melding van ?! (kan dat niet sneller ?). Wel, denk je dan, oke, dan maar even omzetten naar AVI. Moeten programma's genoeg voor zijn, toch ? Helaas, niets, niemendal, nada, nul, nothing. Je krijgt totaal dubbel nul niets ! Tsja, je kúnt het wel omzetten maar dan krijg je iets van maximaal 1 minuut- of... een watermerk in je video. Alleen als je duur betaald, heb mogelijkheden... Is dat nu internet ? Wat mij betreft maar weer terug naar de begin jaren tachtig toen er nog geen huis tuin en keuken computers waren... Zonder PC's, internet is deze wereld ineens een heel eind minder ziek, dat garandeer ik u !!! Internet veroorzaakt mede door dit soort zaken alleen maar giga stress... het vergrijzingsprobleem zie ik dan ook niet zo... Alleen al door veel internetgedoe geraken massa's mensen gegarandeerd zodanig in de stress, dat ze blij mogen zijn de 60 jaar nog te halen... Internet ??? Neen, bedankt !!! Griffioen
Link naar reactie
Nuja, 't Zou Hovaardig zijn van mij om nu te schrijven dat ik werkelijk uitputtend echt 100% alles uitgeprobeerd had, maar heel veel heb ik wel gedaan... Het schijnt echt per week moeilijker te zijn om nog GRATIS iets te kunnen regelen op internet. Maar goed, jij en Computertotaal treffen uiteraard geen blaam, integendeel, jullie helpen mensen zelfs voort, nogmaals mijn dank daarvoor ! Nu is het zo dat ik natuurlijk al heel wat jaartjes met pc's bezig ben, ook reparatie trouwens... Ik weet ook met software, downloaden etc, etc... wel van de 'hoed en de rand' maar het wordt echt steeds moeilijker zaken GRATIS te verkrijgen op internet. Jammer. Nu zou ik opzichzelf best kunnen betalen, maar de volgende redenen houden mij daarvan af: 1. De op bepaalde momenten benodigde programma's heb ik daar te weinig voor nodig 2. Het geldsbedrag- of bedragen spelen geen rol bij mij, echter wel het feit dat je bij betaling écht... geidentificeerd bent !!! 3. Ervaring, praktijkervaring leert me verder dat er ook nog wel vaak het een en ander mankeert aan software Maar goed, nogmaals: bedankt voor je inzet. Ik zal dus gewoon af moeten zien van mijn plannen dus... Griffioen
Link naar reactie
Hmmm..., ik vind dat indien ik een oplossing toch gevonden heb, het jullie niet mag onthouden nu. Na vele uren van het downloaden van allerlei programmaatjes, die ik ook weer verwijderde na het uittesten heb ik uiteindelijk (zucht !) een programma gevonden dat gratis alles doet zoals ik het wil: "Free WMV to AVI Converter" Als er meer mensen zijn die met het probleem zaten waar ik mee zat, kunnen ze hier misschien hun voordeel mee doen. "Griffioen"
Link naar reactie
De hele set Free xxx to xxx converters van Pazera zijn idd een aanrader, doen pecies dat wat ze moeten doen en niet meer of minder en idd gratis. wmv is wel een grillige videovariant die dwars kan liggen(vooral corrupte/gebroken downloads) , mocht het met pazera's niet lukken dan kun je ook nog Virtualdub proberen, die kan wmv omzetten maar alleen naar avi waarop je dan wel divx compressie zal moeten toepassen om de bestandsgrootte binnen de perken te houden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...