Ga naar inhoud

Adobe elements exporteerd matig beeld


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben nu aan het experimenteren met Adobe elements. Zoals altijd zijn de adobe menu's niet zo inzichtelijk, maar het werkt prima. Alleen het exporteren als ik de standaard wardes gebruik krijg ik mega files van matige kwaliteit. Erg snel horizontale mpeg lijnen of hoe noem je dat. En ze zijn niet echt breedbeeld. De zelfde montage met pinnacle studio 12 leverede veel beter beeld op en echt breedbeeld. Ik heb de Quicktime mpg4 gebruikt en microsoft Dv avi. heeft iemand goede instellingen? Ik heb al gegoogled maar werd daar niet wijzer van.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Misschien een beetje laat maar toch. Ik werk met Premiere Elements 3. Ik herken niet wat je probleem is. Wat bedoel je met mega files. Een filmpje van 2,18 min. naar AVI geexporteerd is 513.380 kb. Dat zal toch een soort standaard zijn denk ik. Ze zijn niet echt breedbeeld. Dat doe ik zo. Bestand, exporteren film, Scherm Film Exporteren. Knop Instellingen. Scherm. Export Instellingen voor films, Video, Pixelverhouding Kies voor. D1/DVPAL breedbeeld 16:9(1,422) Succes, *wgb*
Link naar reactie
Als je avchd als bron hebt dan zul je ook een hd variant moeten gebruiken als uitvoer, exporteren naar dv/avi zal je idd een lagere kwaliteit geven aangezien dv-avi 720x576 is en avchd 1280x720 of 1920x1080 kan zijn. Ook is de compressie techniek van avchd veel moderner en dus kleinere files. Het was al gezegd; de laatste versie elements schijnt te werken met avchd en ook te kunnen exporteren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...