Ga naar inhoud

JVC Everio opnames converteren.


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:5b1534b28e="andre@home"]Er zit standaard software bij, daarmee kan het bijna altijd. Zie dus handleiding want.... "Ik heb sinds kort -mijn eerste- een digitale camcorder gekocht", dus die handleiding moet je hebben.... Als je over die handleiding vragen hebt kom je hier terug...[/quote:5b1534b28e] Beste Andre, De bijgeleverde software bevat geen conversie programma, alleen software om de film bestanden af te spelen via TV, PC of om een DVD te branden. Ondanks dat ik de 50 ben gepasseerd, is de handleiding helder voor me, echter er word met geen woord gerept over enige conversie om bestanden via een mediaplayer af te spelen. De optie om een DVD te branden is heel makkelijk om dat ook te doen met zat andere software, echter het gaat mij erom dat ik een single opname kan meenemen -op b.v. een USB stick- en hem kan afspelen via een gewone mediaplayer waar dan ook. De digitale fotocamera opnames kennen geen geheimen voor me, die gebruik ik al jaren, echter zoals gezegd, zijn de digitale film opnamen nieuw voor. In ieder geval bedankt voor je reactie, ik zoek nog wel even verder...
Link naar reactie
http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&hs=kXT&q=JVC+Everio+format+&btnG=Zoeken&meta= het lijk mod bestanden te zijn, je kunt proberen ze in mpg te herbenoemen, daar zijn players genoeg voor, zoek op Windows media classic player. Conversie: zet dat woord erbij in Google hierboven en dan vind je het vast.... PS: ik heb die Abraham ook al lang gezien...... :? Ben geen expert in video of pc oid maar kan zeer goed zoeken en lezen, ben op dit gebied een autodidact. Zelfs ooit nog Linux servers opgezet.. (Red Hat 6) Maw... als je interesse hebt kan veel.... Succes!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...