Ga naar inhoud

Windows Movie Maker slaat vid niet op


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een filmpje in elkaar gezet met WMM, maar als ik het probeer te publiceren, stopt hij op 80% en krijg ik deze melding: [i:2c517aa2d8]Windows Movie Maker kan de film niet in de opgegeven locatie publiceren. Controleer of de originele bronbestanden die in de film zijn gebruikt nog beschikbaar zijn, of de gekozen locatie voor publicatie nog beschikbaar is en of er voldoende vrije schrijfruimte beschikbaar is. Probeer het vervolgens opnieuw.[/i:2c517aa2d8] Ik weet zeker dat er genoeg schijfruimte is op mijn computer / de map, en ik weet ook zeker dat ik niks verplaatst heb tijdens het monteren. Kan ik hier nog iets aan doen, of moet ik echt weer van voor af aan beginnen? Ik heb het opgeslagen als project, kan ik ook met een ander programma een WMM bestand publiceren? Alvast bedankt enzo (: x
Link naar reactie
Ik heb wel schrijfrechten.. De map stond op Alleen Lezen, maar dat heb ik veranderd. Maar toen ik opnieuw keek, stond hij weer aangekruist.. En als ik wat verder graaf, staat er ook dat ik geen ''Speciale machtigingen'' kan uitvoeren.. Als ik de videos in een andere map zet, en van daaruit weer in Windows Movie Maker, werken die dan ook voor de fragmenten die in het eindresultaat zitten?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...