Ga naar inhoud

*.wmd converten


Aanbevolen berichten

Op http://www.h-e-l-l-o.org/f_commercial.zip heb ik de geniale commercial kunnen downloaden waarbij een mars exploration rover een landing maakt op mars en vervolgens met heineke bier leven probeert aan te trekken. Dit bestand heeft een wmd formaat wat bij ontzettend veel programma's niet valt af te spelen. Ja wel in windows media player maar daar heb ik niets aan, ik wil het namelijk kunnen afspelen in PowerPoint dus moet het formaat in avi of mpeg oid zijn. Weet iemand een programma / manier om dit zwaar irrtante bestandsformaat te converten? Ik heb ook geprobeert om het tijdens het afspelen in wmp op te nemen met een video capture prog maar dat vertikt ie ook, dan neemt hij zwart beeld op. :evil:
Link naar reactie
mwa, hier doet ie het idd ook niet.... Heb toch wmp10. wmd is een lastig formaat, het is een soort van metafile waar van alles en nog wat in en aan kan hangen, het kan ook downloads aanroepen en ook weer andere meta data aanroepen. Ik begrijp ook niet helemaal waarom zo'n filmpje in vredesnaam in dit formaat is..... Ik zal nog es wat meer proberen...
Link naar reactie
Lache: Windows has the following information about this file type. This page will help you find software needed to open your file. File Type: Unknown Description: Windows does not recognize this file type. The following Web sites have a comprehensive list of file extensions. You might be able to find information about this file type there: CKNOW.COM
Link naar reactie
@ rwilligen, volgens mij hebbie het over windows movie player! maar ik heb het over windows moviemaker :wink: start moviemaker druk op CTRL I laad het filmpje in en sleep die zooi naar de timelime ga naar bestand \ filmbestand opslaan kies voor "deze computer" en klik op volgende geef het beestje een naam en klik op volgende klik op meer optie weergeven en klik op overige instellingen
Link naar reactie
Nee, ook moviemaker kan er bij mij nix mee, maar de kern van moviemaker wat betreft het openen van bestanden komt van mediaplayer zodoende mijn opmerking "ik heb mp10" Het bestandstype van bestand E:\Mijn Documenten\f_commercial\HELLO_Commercial_vt1.wmd wordt niet ondersteund en het bestand kan niet worden geïmporteerd in Windows Movie Maker. Alle sp en updates.... Ik heb ook verder nog geen oplossing er voor gevonden. Ik vermoed dat ik mogelijk iets van het DRM mis.(of uit heb staan/verwijdert)
Link naar reactie
[quote:a0cac73bf8="rwilligen"]................................. Alle sp en updates.... Ik heb ook verder nog geen oplossing er voor gevonden. Ik vermoed dat ik mogelijk iets van het DRM mis.(of uit heb staan/verwijdert)[/quote:a0cac73bf8] Bij mij hetzelfde: openen gaat niet, echter (dubbel-)klikken op het bestand, zodat (in mijn geval) Windows Media Player 10 het opent, functioneert.
Link naar reactie
De (mijn) vraag is dan ook: wat heeft amira geinstalleerd dat wij niet hebben? Ik vermoed mischien iets van Office? Wellicht heeft amira een windows media device?---> mp3 speler ofzo? Wellicht speelt amira audio niet-cd's waarop de nummers ook in wma op 64 Kbs staan? , ik heb er ergens ook zo 1 maar ik weet niet meer welke het was. Zo'n cd installeert op een pc eerst wat windows media zooi en daarna kun je hem afspelen op een pc. Ik zit me suf te piekeren en ik heb al het nodige zitten rotzooien met de drm van mediaplayer maar het mag allemaal niet baten...., frustrerend :evil:
Link naar reactie
tja wat heb ik op m'n pc zitten waardoor moviemaker het wel doet?? ulead dvd workshop sonic faundry 5.0 ulead movie factory de hele tmpgenc family mp3 wav wma ogg converter enz... (tzal wellicht wel een of ander codec zijn??. waardoor het bij mij wel werkt) snap er niks van . mwv is toch van microsoft??? anders neem je deze toch [url]http://www.tucows.com/preview/390989.html[/url] werkt bij mij ook perfect, hopelijk bij jullie ook
Link naar reactie
Ik denk dat ik het gevonden heb (voor jullie probleem) in de zip file zit een file ( hello_commercial_vt.wmd ) deze file kan je dus [b:a0295a5f64]niet [/b:a0295a5f64]afspelen want het is een [b:a0295a5f64]ingepakte [/b:a0295a5f64]file in die file zit dus [b:a0295a5f64]Hello_commercial.wmv[/b:a0295a5f64] je moet dus met winrar de file [b:a0295a5f64]hello_commercial_vt.wmd [/b:a0295a5f64]openen en Hello_commercial.wmv uitpakken en openen in moviemaker
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...