Ga naar inhoud

smartsound en studio 9.3;steeds weer opnieuw installeren


Aanbevolen berichten

ik ben een beginnende video monteur en ga aan het werk met studio 9.3 en voor het achtergrond geluid wil ik werken met smartsound ik heb een paar palettes van smartsound en heb eea volgens de instructies geinstalleerd (ook heb ik ,de laatste update van smartsund voor studio) als ik studio opstart en een film binnenhaal en vervolgens smartsound wil gebruiken, blijkt dit niet aangevinkt te staan en wil studio elke keer weer opnieuwe (bij opstartenb) alle smartsound files gaan copieren uit de standaard dir. Studio komt met de vraag of de bestaande bestanden overschreven moeten worden (hij kent ze dus) en gaat verder. Na deze installatie kan ik de smartsound files gebruiken en dat gaat allemaal prima. Als ik studio weer opnieuw opsatrt, moet ik weer alles opnieuw installeren Om de een of andere reden herkent studio niet dat ik smartsound al geinstalleerd heb en dat de geluidsfiles al beschikbaar zijn De computer heeft voor de video motage een aparte opstart partitie met windows xp pro en er is meer dan genoeg ruimte en geheugen Wat doe ik verkeerd en wie weet voor mij de oplossing??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...