Ga naar inhoud

DVD branden duurt lang


Aanbevolen berichten

hoi ik wou net 2 films op een dvd zetten (anderhalf uur) met nero. het zijn avi bestanden. maar hij geeft aan dat hij 3,5 uur bezig is. en volgens mij gaat hij er echt niet minder over doen. hoe kan dit? is nero zo traag met converteren ofzo? want het lijkt mij dat het wel wat sneller mag gaan. groeten martijn
Link naar reactie
Als je nero avi aanbied dan zal deze eerst moeten worden omgezet naar mpeg2 en dat kost tijd. Als de omzetting "real time" gebeurt ,dwz 1 uur film=1 uur conversie dan gaat het al redelijk rap. TMPGenc, een bekende encoder die erg goede conversie kwaliteit levert haalt in de hoogste kwaliteitstand op mijn P4-3,6 nog geen 1/2 realtime, 1 uur film duurt dan dus 2 uur om te converteren. Zet je dan ook nog wat filtering in (ruis/kleur/helderheid) dan daalt dat nog verder....
Link naar reactie
aja okeej, het is dus vrij logisch dat hij er zo lang over doet. bedankt weet je trouwens ook hoe je makkelijk ondertitels .sub bij je dvd zet? ik heb net FFDshow gedownload maar weet nog niet of dat werkt, en is er inet gewoon een optie dat je die ondertitels kan selecteren en erbij zetten? in nero? of een ander programma? dvd is net klaar, hij werkt, maar zonder ondertitels, weet iemand iets anders dan ffdshow?
Link naar reactie
ja daar heb ik dus ook dat programma vandaan, maar ik krijg geen ondertitels tijdens het spelen van de dvd, als ik op knop ondertitels druk krijg ik in beel dat er geen ondertitels zijn. en hoor je dat sub bestand te kunnen lezen in wordpad oid? of is dat een soort van code(stonden nl allemaal vage tegns ed, dus misschien is die .sub wel verkeerd
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...