Ga naar inhoud

Hauppauge vraag


Aanbevolen berichten

Beste mensen. Ik ben me een beetje aan het orienteren op kaarten waarmee ik onder andere VHS banden op DVD kan spoelen. Hauppauge heeft de PVR 350 en de PVR 500 Dual Tuner. Tot mijn verbazing is de 500 aanzienlijk goedkoper terwijl 'ie, volgens mij, duidelijk uitgebreider is. Welke kaart is meer geschikt om VHS over te spoelen op DVD? Zijn er grote verschillen tussen beide kaarten? Is de kwaliteit acceptabel bij VHS DVD conversie? Alvast bedankt!
Link naar reactie
[quote:8a3f44282e="julz67"]Da's idd een goed idee, maar wat die kaarten betreft......Welke is uitgebreider; de 350 of de 500?[/quote:8a3f44282e] [url=http://www.hauppauge.com/pages/products/data_pvr350.html]Hauppauge 350[/url] [url=http://www.hauppauge.com/pages/products/data_pvr500mce.html]Hauppauge 500[/url]
Link naar reactie
De 350 heeft een enkele tv tuner, zowel geluids uit als ingangen, en zowel video uit als ingangen. De 500 heeft een dubbele tv tuner, dus hiermee kun je met de ene tuner opnemen, terwijl je met de andere gewoon tv op de pc kan kijken terwijl deze kaart alleen ingangen (video en geluid) heeft. Beide kaarten hebben uiteraard ook een coax aansluiting. Ik heb voor dit doel een hauppauge pvr 150, goedkoop en eenvoudig kaartje (60 pleuro bulk uitvoering. applicatie en driver zijn van de website van Hauppauge te downloaden),zonder veel franje, wel met mpeg encoder, dus wat ik van de kabel of vodeorecorder opneem komt gelijk als mpg op de harde schijf te staan, over de kwaliteit ben ik tevreden en ook geen synchronisatieverschil tussen beeld en geluid. Dit kan ik dan vervolgens met andere programma's omzetten naar dvd. Aansluitingen: coax, video scart in en geluid in (stereo). Tevens hebben de 350 en de 150 een radiotuner. www.hauppauge.tv.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...