Ga naar inhoud

mpeg samenvoegen


Aanbevolen berichten

Weet iemand hoe je een aantal mpg's aan elkaar koppelt (avi weet ik wel doe ik normaal met virtualdub, dat staat ook in de faq maar aangezien het geen .avi zijn kan je dus niet append avi segment kiezen). Graag zonder compressie of andere berekeningen het is (voorlopig) de bedoelding dat het aansluit. Dan zet ik het namelijk van diskette naar cdrom (snowboard tricks :D ) edit2 had wat via search http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=138809&highlight=mpeg+samenvoegen Kamelen ding werkt nie wil alleen mpg niet mpeg. iemand wat professionelere oplossing...?
Link naar reactie
verander de .mpg fila naar .avi doe het volgende: open de map waar de files in staan klik op het tabblad extra klik op mappoties klik op het tabblad weergave haal het vinkje weg voor > extensies voor bekende bestandtypen verbergen klik op toepassen als het goed is staat in de naam van het bestand nu .mpg verander dat door middel van naamwijzigen in avi en voila om het weer terug terug te krijgen naar oude settings doe het zelfde maar zet dan het vinkje er weer voor :lol:
Link naar reactie
Simpel maar briljant :D ff .bat maken zodat ik niet alles zelf hoef te doen wat was het ook alweer ren *.mpeg *.avi :D Edit helaas werkt nie virutal dub import hem meteen met een mpeg dingetje als ik het bestand open. Iemand anders een oplossing??? Ben iets aan het proberen met tmpgenc maar heb wel het idee dat hij covert (mpegtools-->merger)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...