Ga naar inhoud

Goede DivX instellingen


anoniem

Aanbevolen berichten

8) Hallo, Ik wil enkele films en motorraces bewaren op harde schijf. DVD kwaliteit is zeer goed maar grote bestandsomvang. Dus wil ik deze films in DivX omzetten. Heb AutoGordianKnot 1.60, DivX 5.2.1 Pro Codec, Dr. DivX (kan niet met ondertiteling werken) en MovieJack 3.5. AutoGordionKnot is goed, maar je kan niet bij het "Encode" menu van de DivX 5.2.1 Codec. Dr. DivX ondersteunt geen ondertiteling en heb het daarom nog niet gebruikt. MovieJack 3.5 is een mooi gebruiksvriendelijk programma en je kan je DivX 5.2.1 Codec Configureren. Maar je kan maar "One pass" gebruiken. Als ik het goed begrijp is het het beste er meerdere te laten uitvoeren voor beste kwaliteit. Moet ik alles leren beter in te stellen of gebruik ik niet de juiste software. In het "Encode" menu van de DivX 5.2.1 Codec kan je van alles in stellen, lengte film, bestandsgrootte en ook keuze uit vier "Certificaten". Heeft iemand met wat meer ervaring wat raad? Groeten, Gunther.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...