Ga naar inhoud

Foto bewerkings programma


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:0cdd4ad56e="Comp-Freak"]Je zegt prijs maakt niet uit, maar photoshop, dat kost toch echt bakken met geld, rond de 1000 euro? Of heb ik dat fout?[/quote:0cdd4ad56e] De vraag is wat het beste programma is op dit gebied, niet wat iemand vindt van 1000 euro. (Is voor John de Mol iets anders dan voor een bijstandstrekker b.v.)
Link naar reactie
De "beste" is een subjectief begrip, photoshop is erg mooi en uitgebreid maar er zijn ook mensen die zweren bij bv PaintshopPro. Zelfs over de versie wordt door puristen gedebateerd, zo ken ik mensen die nu nog steeds zweren bij versie 5 voor de Macintosh. Maar met photoshop zit je zeker niet slecht, je hebt dan in ieder geval een programma welke (waarschijnlijk) meer in zijn mars heeft dan dat je zelf aan kunt, bij mij is dat iig zeker zo. Mocht je nog meer er over willen weten dan kun je denk ik beter je vraag stellen in het forum "Grafisch", daar zitten veel meer mensen die foto's bewerken,een aantal zelfs professioneel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...