Ga naar inhoud

.AVI en .gif


Aanbevolen berichten

Ik neem aan dat je een screenshot wil maken van een scene uit een film. Misschien een beetje omslachtig, maar je zou de film kunnen pauzeren en vervolgens een screenshot maken dmv Ctrl-PrtSc. Vervolgens open je bijvoorbeeld MS Paint, plak je de boel (Ctrl-V) en sla je je werk (na eventuele bewerkingen) op als .gif bestand.
Link naar reactie
[quote:98a9c20e9b="JurgenvW"]Ik neem aan dat je een screenshot wil maken van een scene uit een film. Misschien een beetje omslachtig, maar je zou de film kunnen pauzeren en vervolgens een screenshot maken dmv Ctrl-PrtSc. Vervolgens open je bijvoorbeeld MS Paint, plak je de boel (Ctrl-V) en sla je je werk (na eventuele bewerkingen) op als .gif bestand.[/quote:98a9c20e9b] Dit is niet wat ik wil, ik heb namelijk zelf een soort filmpje gemaakt met swish v2.0 en dat filmpje wil ik opslaan als een gif plaatje
Link naar reactie
[quote:638eefb6c3="rwilligen"]Tja , dat krijg je dus van dubbelposten... er is al lang een antwoord op deze vraag gegeven.... http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=93928[/quote:638eefb6c3] Bovendien is de vraagstelling daar ook een stuk duidelijker. Niet meer doen dus in het vervolg. :evil:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...