Ga naar inhoud

Goede game / video-edit PC


anoniem

Aanbevolen berichten

Hierbij bied ik mijn PC te koop aan, de PC is in prima staat en is nog geen jaar oud. De PC word zonder besturingssysteem geleverd maar die zijn er tegenwoordig heel makkelijk op te zetten. Zie de onderstaande specificatie's! De PC heb ik zelf samengesteld en door een bedrijf laten assembleren. Bieden vanaf ¤1100,- Schermen: 2x 22'' Full HD Iiyama DUAL SCREEN. Behuizing: Cooler Master HAF922 Voeding: Be Quiet Straight P. 650W Processor: Intel i7 920 2666 BOX1333 8MB Werkgeheugen: 6GB DDR3 Moederbord: Asus P6T Deluxe V2 x58 Brander/Lezer: Sams 22X DL LS SATA Hardeschijf: Seagate 500 GB Videokaart: Nvidia Geforce GTX285 Toetsenbord + Muis: Logitech Wireless EX100 Voor meer informatie kunt u altijd e-mailen! Hoofdtelefoon, Studio speakers en externe HDD niet bijgeleverd. Alleen het bovenstaande! Voor foto's klik op de onderstaande link, indien interesse ook via Marktplaats aub mailen! http://link.marktplaats.nl/357234705
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...