Ga naar inhoud

Speedtouch ST780WL


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:1156d098af="The Dragon"][quote:1156d098af="bussiechris"]ADSL modem voor analoge lijn. Geschikt voor internet telefonie 4 ethernet poorten en draadloos internet Inclusief voeding en kabel voor verbinding met PC[/quote:1156d098af] Je moet een vraagprijs vermelden. :wink:[/quote:1156d098af] Moet dat? Ik heb liever dat men een bod doet. Bij deze dus, bieden graag!
Link naar reactie
[quote:abeef43787="bussiechris"][quote:abeef43787="The Dragon"][quote:abeef43787="bussiechris"]ADSL modem voor analoge lijn. Geschikt voor internet telefonie 4 ethernet poorten en draadloos internet Inclusief voeding en kabel voor verbinding met PC[/quote:abeef43787] Je moet een vraagprijs vermelden. :wink:[/quote:abeef43787] Moet dat? Ik heb liever dat men een bod doet. Bij deze dus, bieden graag![/quote:abeef43787] Een vraagprijs vermelden is verplicht op dit forum.
Link naar reactie
[quote:1e5ee82361="The Dragon"][quote:1e5ee82361="bussiechris"][quote:1e5ee82361="The Dragon"][quote:1e5ee82361="bussiechris"]ADSL modem voor analoge lijn. Geschikt voor internet telefonie 4 ethernet poorten en draadloos internet Inclusief voeding en kabel voor verbinding met PC[/quote:1e5ee82361] Je moet een vraagprijs vermelden. :wink:[/quote:1e5ee82361] Moet dat? Ik heb liever dat men een bod doet. Bij deze dus, bieden graag![/quote:1e5ee82361] Een vraagprijs vermelden is verplicht op dit forum.[/quote:1e5ee82361] Ik zie dat ik geen berichten zelf mag verwijderen. Hoe het bericht gesloten moet worden zie ik even niet. Mocht een moderator dit lezen dan gaarne deze discussie sluiten. Dit is de gelijk de laatste keer dat ik hier iets aanbied. Tot zover de soepelheid van het blad waar ik al heel lang lid van ben :(
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...