Ga naar inhoud

TKA: 8800GT TOP, E6750, P35C-DS3R


anoniem

Aanbevolen berichten

Omdat ik mijn PC ga upgraden, bied ik de volgende gamers hardware te koop aan: Moederbord: Gigabyte P35C-DS3R --> €45 Processor: Intel Core2Duo E6750 incl. Artic Freezer Pro 64 Cooler. --> € 80 VGA: nVidia ASUS Geforce 8800GT TOP incl. Arctic Accelero Twin Turbo cooling --> € 80 Mobo en CPU verkoop ik het liefst samen in 1 koop, als bundel duss. Biedingen zijn ook welkom. Alles zonder garantie, maar is wel werkend te zien. Prijzen zijn getaxeerd door het Tweakers.net Forum en zijn dus redelijke prijzen
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Beste The Game Men, Ik ben misschien geinteresseerd in de onderdelen die je hier te koop hebt. Ik vroeg me alleen wel een aantal dingen af. - Waar is het geheel eventueel af te halen / te bekijken? - Ik las dat dit mobo ook ddr3 geheugen aankan, is het dan beter om 2 gb ddr3 te gebruiken of 4gb ddr2? Of maakt ddr2 en ddr3 eigenlijk geen verschil (als het dezelfde snelheden zijn, bijvoorbeel 1066 mhz). - Kan is mijn zalman koeler van mijn oude athlon64 ook op deze cpu gebruiken? - Is er misschien een mooie deal te maken als ik het hele setje koop? Met vriendelijke groet, XbeanX
Link naar reactie
ddr3 is een stuk sneller dan ddr2. goed een half jaar geleden merkte je er in spellen niet veel van, echter in bepaalde software (photoshop, premier etc) merk je het wel degelijk. Hier moet dan echter wel een zeer snelle processor tegenover staan. Kom dus niet aanzetten met een Intel Core 2 Duo E5100. Ik heb hetzelfde moederbord, echter dan enkel de DDR2 variant. Werkt als een trein, en mijn Q6600 is geweldig over te klokken. Ik zou het doen, xbeanx .. gevraagde prijzen zijn erg verleidend.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...