Ga naar inhoud

Wat kost ongeveer een externe cdromdrive?


anoniem

Aanbevolen berichten

Windows 95 staat er weer op! :D Moet alleen nog ff mn ouwe burobladachtergrond er weer op zetten en de spelletjes(helaas had ik daarvan geen backup gemaakt). En dan issie weer helemaal okee!! Outlaw harstikke bedankt voor je cd.! Ik zal um goed bewaren (als backup buiten de floppy's om, :wink: ) Verder iedereen bedankt voor de ideeën en suggesties! Groetenissen, Margreet.
Link naar reactie
...graag gedaan... niks zo leuk als iets wat weer werkt... hoe oud ook... jammer dat je je spellen kwijt bent... had ik even eerder moeten weten... heb er ....pffff welke niet? :roll: Veel succes met de laptop... (en als je ooit terug wilt naar windows 1.0..... haha heb ik ook nog ergens....)
Link naar reactie
Zo is dat Outlaw, en zolang het niet in elkaar zakt en nog werkt kan ik er niet toe komen om het weg te gooien. Ik had toevallig nog een 'jubileum-cd' van een bedrijf uit Barneveld(HVB), daar kon je jaaaaren geleden een soort van abonnement nemen en dan kreeg je (ik meen) elke maand een setje floppy's met vanalles en nog wat toegestuurd. Toen dat bedrijf 10 jaar bestond kwam dus ter ere daarvan die cd uit. Met maar liefst 800 spelletjes, programmaatjes enz. er op. Wel praktisch allemaal exe files, maar dat mag de pret niet drukken. Daar heb ik een verzameling van op floppy gezet en vanaf floppy weer op mn lappie,hihi(rijmt ook nog). Nou, Windhoos 1....nou, nee thanx,hihi. Kan me trouwens niet herinneren daar ooit mee gewerkt te hebben.... Heb zelfs mn ouwe burobladachtergrond er weer op. Kijk, ook fotoos kan ik niet weggooien.(behalve van mn ex, hihi) Groetenissen, Margreet.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
...wanneer je windows 1.0 op je pc zet (maar een paar floppy's) dan krijg je wanneer je windows opstart een dos~achtige omgeving ...d.w.z. alle .exe files op een rijtje van boven naar beneden ... van de programma's spelletjes etc.. die je hebt geinstalleerd op je pc... (gewoon zwarte achtergrond met witte lettertjes onder elkaar) dan kun je met je cursortoetsen van boven naar beneden en weer terug (hoezoo muis?) en met enter het programma naar keuze starten... Heel simplistisch dus..maar wel doeltreffend en de minimale eisen waren ook ècht minimaal (net als een èchte ex? :roll: ) Zou wel eens willen weten hoe snel dat zou werken op een nieuw systeem.. in drie seconden een volledig spel spelen uit die tijd? Dus als je ooit nog eens een nog oudere zwart/wit laptop erft ofzo.. :wink:
Link naar reactie
HIhi, nou ik heb de geschiedenis van Windows es opgezocht met dit resutaat: http://www.websonic.nl/pctips/pcartikelen/tip_windowsgeschiedenis.php Het ziet er allemaal wel heel leuk uit. Doet me errug denken aan een dos omgeving. Ik zal mn ogen en oren openhouden, lijkt me wel leuk, :wink: Kan me trouwens nog herinneren dat ik met versie 3 begonnen ben. De voorgaande versies kan ik me niet herinneren daar mee gewerkt te hebben. Ik ken trouwens iemand via via die es op een vlooiemarkt een van de allereerste laptops heeft gekocht met die ouwe 5en een half inch floppy's nog. Toevallig had ik er een paar van zulke opgedaan, gewoon als antiek curiosa, maar ik heb um daarmee geholpen. Misschien is dat iemand voor zoiets?? Die goeie ouwe tijd he, :wink: Groetenissen, Margreet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...