Ga naar inhoud

Betrouwbaarheid internetpagina/winkel


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste mensen, Hoe kom ik erachter of een webwinkel enigszins betrouwbaar is? Ik heb namelijk een webwinkel gevonden die mijn artikel op voorraad heeft, maar ik kan maar heel weinig informatie vinden over deze winkel. Het gaat om de winkel: www.pixmania-pro.nl Wat is jullie oordeel hierover? Graag hoor ik jullie mening. groeten, Marwinius p.s. Mijn excusus voor het plaatsen onder het verkeerde onderwerp :(
Link naar reactie
pixmania is op zich niet verkeerd, maar nadeel is wel dat de club in frankrijk zit, en dat betekent enorme formulieren en rompslomp als er iets misgaat met de levering..... op den duur(!) werken ze het wel correct af, is mijn eigen ervaring. maar als het ff kan zou ik echt gaan voor een nl-webwinkel, met bezoekadres en een gewoon (niet: bel ons callcentre) telefoonnummer....
Link naar reactie
de twee lijken [b:2be1ec7515]niet[/b:2be1ec7515] bij elkaar te horen! Domain name: pixmania.nl Status: active Registrant: PIX000140-NETNA Pixmania.Com S.A. Joppelaan 7 7213AA GORSSEL Netherlands administrative contact: ZEI001113-NETNA Katja Zeidler +33 (0)145700841 =========================== Domain name: pixmania-pro.nl Status: active Registrant: FOT002510-NETNA Fotovista avenue de la grande armee 4347 76016 PARIS France Domicile: Nieuwe Karselaan 21 1182BN AMSTELVEEN Netherlands Administrative contact: CAI000125-NETNA Thibaud Cainne +33 (0)145013790
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...