Ga naar inhoud

Internet valt de hele tijd weg...


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb sinds een week een laptop (accrer aspire 1962) en ben daar erg tevreden mee maar er is een ding dat me mateloos stoort. Ik ontvang met deze laptop wireless internet dat om de 15 of 30 minuten (soms houdt hij het langer en soms korter vol) een fractie van een seconde uitvalt :(. Bij het werken is dit niet zo een probleem maar bij het spelen van games des te meer. Op te merken hierbij is dat dit bij de status van deze verbinding dit niet weer te geven is (de duur van de verbinding wordt niet teruggezet op 0). Ik denk dat het aan de instellingen van mijn laptop ligt want de wireless linksys acess point die ik voor mijn andere computer heb gehad heeft hier nooit last van (ook niet als je ze op dezelfde afstand neerzet). Ik heb al geprobeerd om het stroomgebruik van de netwerkkaart voluit te zetten en de laatste windows updates te downloaden maar dit heeft niet geholpen :cry: Mijn vraag is nu of er nog andere instellingen in mijn laptop kunnen worden geconfigureerd om mogelijk dit probleem te helpen? Alvast bedankt voor alle suggesties... :update heb ook geprobeerd windows zero service uit te zetten, helpt nix :( mvg G Lathouwers
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...