Ga naar inhoud

BbNed of KPN


anoniem

Aanbevolen berichten

In hoeverre heeft het aanzienlijke verschil in prijs tussen bijvoorbeeld een 8000/1024 ADSL verbinding via BbNed én een véél duurdere verbinding met dezelfde snelheid, maar dán via het KPN netwerk, te maken met de kwaliteit/betrouwbaarheid van de verbinding. M.a.w: is KPN gewoon te duur, betaal je er bijv. ook voor de naam, of vertaald die hogere prijs zich toch in een betrouwbaarder en kwalitatief betere verbinding. Omgekeerd kun je je dan wellicht ook afvragen of het lagere BbNed tarief, een kwalitatief minder goede verbinding opleverd? (Vaker storingen e.d.) Ik denk er namelijk over om i.v.m. prijs en snelheid van KPN naar BbNed te switchen,...maar de betrouwbaarheid van de verbinding is voor mij eigenlijk het zwaarstwegende argument.... In het verleden schijnen er nogal wat klachten rond BbNed te zijn geweest, die -naar ik begrepen meen te hebben- nu zijn opgelost. Wellicht dat een aantal ervaringsdeskundigen mij kunnen helpen bij m'n beslissing.
Link naar reactie
Naar mijn ervaring is een KPN lijn toch wat betrouwbaarder. Hoeveel het verschil precies kan ik niet precies zeggen maar op werk hebben wij een aantal ADSL lijnen van BBNed waar constant problemen mee zijn, iedere week wel een storing. En er draait nog een VPN verbinding over ook, deze mogen er niet te lang uitliggen. Laatst was ik bij mijn baas thuis om zijn ADSL verbinding om te zetten naar een andere provider. Ook deze lijn wordt geleverd door BBNed. Toen bleek dat er weer iets was foutgegaan bij BBNed met het overzetten van de lijn. De routering naar de provider verliep niet goed. Na drie dagen was het opgelost. :evil: Maar dit zijn enkel mijn ervaringen, je zal eigenlijk veel meer mensen moeten horen over hun ervaringen, misschien dat anderen weer verhalen over KPN kunnen vertellen. Zelf hoor ik zeer weinig negatieve berichten over KPN.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...