Ga naar inhoud

RE: Thuisnetwerk


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:7bd855a285="JBS"][quote:7bd855a285="RNWAY"]Ik heb ook soort probleempje, maar bij mij sluit ie ipconfig /all meteen weer af. Ik zie dat ie iets wil openen in dos, maar dan sluit hij het alweer af.[/quote:7bd855a285]Sellis vergeet te vermelden dat je na Uitvoeren eerst cmd moet intype en vervolgens pas ipconfig /all of winipcfg.[/quote:7bd855a285]Oeps ... dat krijg je als je iets even snel wilt doen. Bedankt voor de aanvulling.
Link naar reactie
[quote:219114965c="JBS"][quote:219114965c="RNWAY"]allebei doen ze niks, ipconfig <enter> en ipconfig /all<enter> doen allebei niks. Zou het misgien aan me register kunnen liggen???[/quote:219114965c]Heb je wel netwerk verbinding?[/quote:219114965c] Mijn netwerkverbinding werkt niet goed, daarom zie [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=148095/]mijn topic ook[/url]. Want ik kom er niet uit. Ik heb juist een router te leen. Daarom dat ik het nodig heb. Alleen het werkt niet. @ Jasperwentink. Dat werkt ook niet. Hij pakt het niet. Offtopic: ik heet ook jasper :)
Link naar reactie
[quote:dd70e2b455="JBS"]Heb je wel netwerk verbinding?[/quote:dd70e2b455] Zelfs als je geen netwerk hebt zou het commando gewoon moeten werken, het zal je alleen geen informatie verschaffen, omdat er geen informatie is [quote:dd70e2b455="RNWAY"]allebei doen ze niks, ipconfig <enter> en ipconfig /all<enter> doen allebei niks. Zou het misgien aan me register kunnen liggen???[/quote:dd70e2b455] Het ligt niet aan je register, de cmd box gaat buiten je register om. Zit het bestand ipconfig.exe wel in je C:\WINDOWS\system32 directory? Zo niet, zoek dan met een search opdrachtje even je hele harde schijf af op te kijken of ie misschien ergens anders wel staat. Bij mij zat ie in ieder geval ook in C:\WINDOWS\ServicePackFiles\i386.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...