Ga naar inhoud

Licentie Novell 5


anoniem

Aanbevolen berichten

Wij hebben een 10 user licentie van Novell 5 gekocht. We hadden al een licentie voor 5 users. Kun je deze 10 user versie koppelen aan de reeds bestaande 5 user versie, zodat je met 15 users aan de gang kan? Het lukt ons steeds niet. De Novell server geeft wel aan dat de 10 licenties geinstalleerd zijn, maar als we meer dan 5 users laten aanloggen, begint de server te piepen dat we te weinig users hebben. Er zijn geen printers end. geinstalleerd die user accounts opeisen. Wie kan mij op weg helpen? Bij voorbaat dank.
Link naar reactie
Ik had Novell aan de lijn gehad en deze stuurde mij naar de leverancier en deze stuurde mij weer terug naar Novell. :evil: Gelukkig bleek de leverancier nog andere bronnen te hebben. Het probleem zit hem in het volgende feit: Wij hebben een NetWare 5.1 licentie ontvangen en we hebben een NetWare 5 server. De 5.1 licentie [b:98b6c76f6b]lijkt[/b:98b6c76f6b] zich goed te installeren, maar zal nooit in gebruik genomen worden. Je moet het maar weten. :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...