anoniem Geplaatst: 23 mei 2002 Delen Geplaatst: 23 mei 2002 Wij hebben een 10 user licentie van Novell 5 gekocht. We hadden al een licentie voor 5 users. Kun je deze 10 user versie koppelen aan de reeds bestaande 5 user versie, zodat je met 15 users aan de gang kan? Het lukt ons steeds niet. De Novell server geeft wel aan dat de 10 licenties geinstalleerd zijn, maar als we meer dan 5 users laten aanloggen, begint de server te piepen dat we te weinig users hebben. Er zijn geen printers end. geinstalleerd die user accounts opeisen. Wie kan mij op weg helpen? Bij voorbaat dank. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2002 Misschien een ideetje de verkopende partij te raadplegen, of Novell? mvrgroet Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2002 Ik had Novell aan de lijn gehad en deze stuurde mij naar de leverancier en deze stuurde mij weer terug naar Novell. :evil: Gelukkig bleek de leverancier nog andere bronnen te hebben. Het probleem zit hem in het volgende feit: Wij hebben een NetWare 5.1 licentie ontvangen en we hebben een NetWare 5 server. De 5.1 licentie [b:98b6c76f6b]lijkt[/b:98b6c76f6b] zich goed te installeren, maar zal nooit in gebruik genomen worden. Je moet het maar weten. :roll: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen