anoniem Geplaatst: 23 januari 2002 Delen Geplaatst: 23 januari 2002 wil mijn internet delen met 2 andere computers doormiddel van een xdsl-cable broadband router van sitecom.Volgens de beschrijving een fluitje van een cent,maar ik kan geen pagina's ophalen met b.v http://www.wanadoo.nl alleen als ik cijvers invult b.v. 195.121.244.202 dan krijg ik wel een pagina. wie weet de oplossing Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2002 Dan zijn de DNS instellingen niet goed Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2002 lekker kort antw. Hipapipa :wink: klopt nat. wel :grin: DNS = Domain Name Service. simpel uitgelegd. Internet heeft een soort universele "taal" TCP/IP dit werkt dmv "cijfers/nummers" om deze om te vertalen naar letters/webpagina's wordt dus DNS gebruikt. Vul dus je DNS fout/niet in geen vertaling/omzetting naar webpagina's. Het gevolg is bekend..... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2002 Mag ik ff inhaken met mijn probleem? Heb een linksysrouter met 4 pc`s op internet installeren was een fluitje van een cent echt waar maar bijkomend probleem is de firewall !! Progs als icuii ispq cuseeme werken dus mooi niet krijg geen antwoorden terug hoe nu verder wie o wie thanks zjoop Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2002 Bij de Firewall moet je waarschijnlijk de poorten openzetten die door genoemde programma's worden gebruikt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2002 Hoe weet je welke poorten door welke progs gebruikt worden (bv. netmeeting, cuseeme, ...)? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2002 [quote:cee5a21e09] Op 07-02-2002 0:00, schreef jrdallas: Hoe weet je welke poorten door welke progs gebruikt worden (bv. netmeeting, cuseeme, ...)? [/quote:cee5a21e09] Probeer iets als http://hackerwhacker.com/nmap-services.txt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2002 [quote:eae5cb4884] Op 31-01-2002 19:36, schreef zjoop: Mag ik ff inhaken met mijn probleem? Heb een linksysrouter met 4 pc`s op internet installeren was een fluitje van een cent echt waar maar bijkomend probleem is de firewall !! Progs als icuii ispq cuseeme werken dus mooi niet krijg geen antwoorden terug hoe nu verder wie o wie thanks zjoop [/quote:eae5cb4884] Dit is een heel ander probleem dat het probleem van de topicstarter, dus hiervoor dien je eigenlijk je eigen topic te starten want op deze manier wordt het een zooitje! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen