Ga naar inhoud

RIS Win2000 installatie


anoniem

Aanbevolen berichten

Na het ophalen van de gegevens van de Server, komt de melding dat de C: partitie geformatteerd word. Dit is prima natuurlijk, maar de D: en E: werden ook gewist en ik hield na de installatie 1 grote C: schijf over!!! Een bug of doe ik iets verkeerd? De rest van de installatie verliep prima en veel sneller dan van cd-rom...
Link naar reactie
Het gaat hier om Remote Installation Services van Windows 2000 Server. Daarbij maak je dus een image van de Win2000 cd-rom waarnaar wordt verwezen door de aangemaakte netwerk boot diskette. Als je hiermee boot zoekt het systeem de server, vraagt een ip adres en het tftp proto op, geeft je een taalkeuze en gaat na het formatteren van de C: partitie Win 2000 prof. installeren. Er is dus geen sprake van nadere Ghosts of Images dan van Windows zelf!
Link naar reactie
[RemoteInstall] Section The [RemoteInstall] section can contain the Repartition value, which can be set to either Yes or No. If you set the value to Yes, Setup deletes any existing partitions on the physical drive, [b:53f3af4779]creates a new drive the same size as the physical drive[/b:53f3af4779], and formats it as NTFS Dit komt uit het bestand RemOSAdmin.doc dat ik van de microsoft site geplukt heb.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...