anoniem Geplaatst: 8 april 2002 Delen Geplaatst: 8 april 2002 Na het ophalen van de gegevens van de Server, komt de melding dat de C: partitie geformatteerd word. Dit is prima natuurlijk, maar de D: en E: werden ook gewist en ik hield na de installatie 1 grote C: schijf over!!! Een bug of doe ik iets verkeerd? De rest van de installatie verliep prima en veel sneller dan van cd-rom... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2002 Welke server, wat voor een installatie? Enfin, ik denk dat ze bij jou een ghost image ofzoiets hebben teruggeplant. Dan zullen ze wel eerst heel je HD leeg gooien en dan pas de image terugzetten om het allemaal compatibel te houden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2002 Het gaat hier om Remote Installation Services van Windows 2000 Server. Daarbij maak je dus een image van de Win2000 cd-rom waarnaar wordt verwezen door de aangemaakte netwerk boot diskette. Als je hiermee boot zoekt het systeem de server, vraagt een ip adres en het tftp proto op, geeft je een taalkeuze en gaat na het formatteren van de C: partitie Win 2000 prof. installeren. Er is dus geen sprake van nadere Ghosts of Images dan van Windows zelf! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2002 Aha! In dat gecval zet ik m'n geld op een bug! Hoewel, het kan natuurlijk ook aan de config liggen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2002 Dit is geen bug. Via een RIS server kun je alleen maar 1 partitie aan laten maken. Dit is een beperking die in de beschrijvingen van RIS vermeldt staan. Hier kun je voorlopig niet onderuit komen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2002 Ik dacht alle info goed gelezen te hebben en had daar dus uit begrepen dat alleen de C: schijf geformatteerd zou worden. En dat er met overige partities niets zou gebeuren. Maar daar heb ik me blijkbaar in vergist. In ieder geval bedankt voor de antwoorden! Bart Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2002 [RemoteInstall] Section The [RemoteInstall] section can contain the Repartition value, which can be set to either Yes or No. If you set the value to Yes, Setup deletes any existing partitions on the physical drive, [b:53f3af4779]creates a new drive the same size as the physical drive[/b:53f3af4779], and formats it as NTFS Dit komt uit het bestand RemOSAdmin.doc dat ik van de microsoft site geplukt heb. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2002 Dat wist ik dus niet..... Bedankt!Ik zal de info zelf ook even ophalen bij MS. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen