Ga naar inhoud

Server gezocht, zie verdere informatie


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Voor school dien ik een technisch ontwerp te maken maar ik weet niet welke server ik moet kiezen. Ik dien op zoek te gaan naar een redundant server met back-up mogelijkheden en netwerkcomponenten, hierbij dien ik alleen met A-merken in zee te gaan. Naast de redundantie moet er een mogelijkheid zijn tot het backuppen van de gebruikersdata. Zorg voor een systeem dat beschermt tegen stroomuitval. Er dient een verslag gemaakt te worden met de volgende onderdelen : - Maak een netwerkbekabelings- en ipplan voor de nieuwe situatie (15 medewerkers). Deze situatie wordt in Visio uitgewerkt. * Internet via eigen internet server. * Netwerk printer. * Een linux server met Windows domein. * Aansluitmogelijkheden voor minimaal 15 medewerkers. - Advies redundant server, backupoplossing en netwerkcomponenten (incl. beargumentering). - Offerte van server, backupoplossing en netwerkcomponenten. - Backupplan, data moet tot 1 maand teruggehaald kunnen worden. - Bescherming tegen stroom uitval. Heeft er iemand ideeën over bovenstaand? Bij voorbaat dank! Met vriendelijke groet, Espanolo
Link naar reactie
[quote:74eeb3a7ab="espanolo"]Heeft er iemand ideeën over bovenstaand?[/quote:74eeb3a7ab] Het idee van school is dat je zelf dingen bedenkt en ideeën uitwerkt. Daar is een forum als deze niet voor bedoeld. Als je hulp wil zul je toch eerst zelf moeten laten zien wat je al uitgedacht hebt, en waar je tegen problemen aanloopt. Wie weet krijg je dan een duw in de juiste richting...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...