Ga naar inhoud

een domein maken op xp of 2003 server.


anoniem

Aanbevolen berichten

wie kan mij helpen met een gratis domein naam. ik heb met no-ip gewerkt maar toen ik een dag bezig op mijn pc hetzelfde als altijd toen starte ik no-ip op en toen gaf hij alles goed aan enzo, maar als ik het intypte in IE deed hij het niet. ook niet toen iemand anders het proobeerde dus wie kan mij helpen aan een gratis .com of met no-ip GR ggiinnoo
Link naar reactie
Je vraag blinkt niet echt uit in duidelijkheid... Wat wil je precies doen met je domeinnaam? Als je een website wil draaien, zul je ook een webserver op moeten zetten. Deze server moet op het Internet een vast IP-adres hebben en er moet uiteraard een website op gezet worden... Kortom, kun je nog een keer uitleggen wat je nou precies wil?
Link naar reactie
- Voor het openzetten van een poort op je router: lees de handleiding - Voor het vaste IP-adres op je Internetverbinding: neem contact op met je provider - Voor het aanvragen van een domeinnaam: zoek een hostingprovider - Voor het aanmaken van het A-record voor je website: neem contact op met je hostingprovider. Kortom: we kunnen je niet precies vertellen hoe je een en ander moet doen, dat is afhankelijk van de apparatuur die je hebt en de providers waar je mee te maken hebt...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...