anoniem Geplaatst: 26 oktober 2005 Delen Geplaatst: 26 oktober 2005 Weer een probleempje voor jullie! We willen voor onze bezoekers een teller plaatsen op de webserver zodat alle statestieken worden bijgehouden. Maar ... we willen geen codes in de pagina's van de klant neerzetten. Het is een Windows 2000 server met IIS (php, mysql, asp) Alvast bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2005 Dat is toch niet zo'n probleem :) Je kan een log analyse tooltje zoals : http://awstats.sourceforge.net/ gebruiken. Als je geen "algemeen" log hebt moet je alvorens het analyseren even samenvoegen (achter elkaar plakken) ik zou dit beide via de taakplanner doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2005 Deze teller was ik ook tegengekomen ... maar het lukt mij dus niet om deze goed in combinatie van perl te installeren. Daarom zoek ik dus een goed alternatief in de hoop dat deze makkelijker te installaren is en net zo goed werkt. Of iemand moet een goede tutorial hebben :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2005 [quote:a3d2a32f3f="MichelG"]Deze teller was ik ook tegengekomen ... maar het lukt mij dus niet om deze goed in combinatie van perl te installeren. Daarom zoek ik dus een goed alternatief in de hoop dat deze makkelijker te installaren is en net zo goed werkt. Of iemand moet een goede tutorial hebben :wink:[/quote:a3d2a32f3f] ik kwam ook al niet uit awstats :P ze blijven maar op 0 staan... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2005 heeft iemand nog een ander programma? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen