Ga naar inhoud

Admin wachtwoord server 2003


anoniem

Aanbevolen berichten

Het lukt mij niet om in te loggen onder administrator met het door mij ingevoerde wachtwoord waarschijnlijk ben ik het juiste w.w. vergeten of een tikfout gemaakt bij het invoeren in het verleden. Al van alles geprobeerd o.a. met commander 2003 en dergelijke progs maar geen succes. Nu is het geen echte ramp omdat het gewoon een thuis netwerkje betreft dus als het niet echt lukt kiep ik de hele boel er gewoon af en begin weer opnieuw,maar het zou toch leuk zijn als iemand hier een oplossing voor weet zodat ik weer verder kan stoeien. Wie wil en kan mij helpen. Alvast bedankt Isgus :(
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Er is een EBCDPRO (Linux) waar je het wachtwoord van de admin weer mee " blanco" maakt. Je kan wel een nieuw wachtwoord opgeven maar wordt sterk afgeraden. Het heeft dit jaar in PCM of Computertotaal gestaan, ik kan het helaas niet weer terug vinden en ook de cd ben ik blijkbaar kwijt. Het moet een iso bestandje zijn. Ik heb het zelf eens gebruikt en werkt goed, zeker weten. Hetis niet veel, maar ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...