Ga naar inhoud

legale server met eigen ip nummer thuis?


anoniem

Aanbevolen berichten

Oeps, las je post nogmaals, je wil hem gewoon bereiken op ipniveau. Dan hoef je natuurlijk geen domein te registreren en/of op te nemen in DNS. Sommige providers leveren vaste ipadressen zelfs op particuliere accounts, maar om er een te vinden die toestaat dat je een server opzet zal moeilijk worden, je zal moeten kijken in de zakelijke markt.....
Link naar reactie
Volgens mij hoef je geen KvK te hebben, ze zitten in de zakelijke markt door de produkten die ze bieden en de prijzen ervoor, deze zijn over het algemeen niet interesant voor particulieren. Ik weet dat Versatel een 512/512 sdsl levert voor ongeveer € 140,-. vraag anders even na bij de door mij eerder genoemde providers.
Link naar reactie
Misschien is het wel helemaal niet aan de orde om een commerciele website te draaien... Joostjep wou een eigen server draaien met een vast IP-adres, daar is nog niks commercieels aan. Op een ADSL-aansluiting bij XS4All is de fair-use policy van kracht. Dit is uiteraard een heel ruim begrip wat eigenlijk inhoudt dat je niet extreem veel data-verkeer moet genereren. De gemiddelde thuisgebruiker met eigen server voldoet wel aan die eis.
Link naar reactie
[quote:e360fcf62e="Leo S"]Misschien is het wel helemaal niet aan de orde om een commerciele website te draaien... Joostjep wou een eigen server draaien met een vast IP-adres, daar is nog niks commercieels aan. [/quote:e360fcf62e] Jawel hoor de server zou gedeeltelijk commercieel moeten draaien. Om mijn eigen website betaalbaar te houden heb ik naar een sponsor gezocht. Deze sponsor betaald mijn server zolang ik een gedeelte van zijn foto's op mijn server stal. Let wel: ik verdien er zelf niks aan. Momenteel heb ik een gesponsorde onbeperkte server voor 300 dollar per jaar. Probleem is gewoon dat deze server regelmatig down gaat. En dat gebeurt dan meestal op momenten dat het nu juist niet moet. Vandaar dat ik naar een beter alternatief zoek.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...