Ga naar inhoud

windows of linux?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben bezig met een opdracht voor mijn studie en moet met andere studiegenoten een bedrijfje opstarten. Nu ontwikkelen wij dus website's en nou is mijn vraag waaronder je nu beter kunt ontwikkelen? Windows of Linux? Ik hoor veel verschillende verhalen en het komt er op neer dat veel mensen Linux prefereren vanwege de kosten. Maar er zijn vast nog meer voordelen en nadelen. Wat zijn voordelen/nadelen van windows t.o.v. Linux? We ontwikkelen nu website's in een Linux-omgeving i.c.m. een apache,php,mysql server en willen onze programmeeractiviteiten uitbreiden met de ASP-taal omdat klanten hiernaar vragen, kunnen we ook gewoon ASP-scripts draaien onder een linux-omgeving zonder dat het verschilt qua output met een windows-omgeving. Ik weet dat het mogelijk is, maar wat is verstandiger : asp programmeren in een win omgeving of in een linux omgeving? Ik vraag dit omdat ik de bedrijfskundige kant van het bedrijf regel en niet verantwoordelijk ben voor het programmeren, het ontwikkelen zelf. Ik onderhoud contacten en regel de administratieve kant. Maar ik heb deze informatie nodig voor mijn verslag. Alvast bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...