Ga naar inhoud

Hoe tweede draadloos toegangspunt verbinding via router te versnellen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste allemaal, Hierbij een vraag gerelateerd aan twee routers in 1 netwerk. Als ik een WiFi verbinding maak met de tweede router, dan is de internetsnelheid zeer variabel en traag. Als ik echter een bedrade verbinding maak met deze router, is het internet stabiel en niet traag. De setup is als volgt, met router 'Main' en router 'Extra'. Verbinding tussen 'Main' en 'Extra': LAN kabel van poort 2 'Main' naar poort WAN/INTERNET van 'Extra' Settings 'Main': Router IP LAN: 192.168.0.1 Subnet mask: 255.255.255.0 DHCP Server settings: DHCP: enabled DHCP IP Address Range: 192.168.0.100 <-> 192.168.0.199 SSID: Main1 Enable Auto Channel Scan: enabled Settings 'Extra': WAN Protocol: Dynamic IP Operating mode: Router (Access to internet by modem) Router IP LAN: 192.168.2.1 Subnet mask: 255.255.255.0 DHCP Server Start IP Address: 192.168.2.100 <-> 192.168.2.200 SSID: Main2 Channel: Auto Omdat mijn router 'Extra' enkel een WAN en een LAN poort heeft, wil ik de WAN als input poort gebruiken en de LAN poort als output. Bij voorbaat hartelijk dank
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...