anoniem Geplaatst: 11 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 Driver is bijgewerkt volgens Windows. Dus dat is het ook niet. :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 Niet alle drivers worden via windows update bijgewerkt. Vandaar dat je ook even via de website van de fabrikant moet controleren voor een (nieuwere) driver. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 Ook even standaard truc doen. Alles uit, stroom er af. Modem/router opstarten, pc's één voor één opstarten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2013 Driver is inderdaad bijgewerkt, dus dat is het probleem ook niet. We hebben vandaag een nieuwe adapter gekocht, maar het probleem blijft bestaan. Omdat Systeemherstel niet lukt, probeer ik nu handmatig de updates van Windows eraf te hallen. Dat is nogal een werk, want op 9 augustus zijn er wel 18 updates geweest van Microsoft.NET framework. Op 7 augustus, drie. Is toch niet normaal? Ik weet niet eens wat dit voor een programma is van Microsoft. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2013 De Horizon lijkt mij ook het probleem niet, want dan had ik ook last gehad en dat heb ik niet. Moet dan toch ergens een instelling zijn. :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2013 Ik ben gestopt met zoeken. Ik zet de computer terug naar fabrieksinstellingen. Hartstikke bedankt voor je hulp, Peter. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen