anoniem Geplaatst: 17 februari 2013 Delen Geplaatst: 17 februari 2013 Hallo tech-helpers, Ik heb sinds vorige week woensdag een nieuwe computer van m'n werk gekregen. (Het is een Hp notebook met windows 7) Nu, hebben ze op het werk een VPN netwerk er op gezet , wat héél handig is daar, maar thuis toont de computer geen internet aan. Dus, zijn er mensen die me kunnen helpen met dit probleem? Zodat ik thuis ook op deze computer kan werken? Alvast bedankt! (En.. met m'n vorige pc kon ik wel via een ethernet kabel op internet en niet op wifi. Misschien zou het ook handig zijn om op beide te kunnen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2013 Even contact opnemen met de ICT-afdeling die de laptop heeft ingericht ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2013 Is het vraagstuk al opgelost? Ik heb namelijk ook problemen met vpn en Win7. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2013 Kun je beter even een nieuw topic starten met een wat uitgebreidere vraag. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2013 Doe ik ook, maar misschien is de manier waarop TS het heeft opgelost ook voor mij de oplossing. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen