Ga naar inhoud

Draadloos internet LAN Settings (Belkin)


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Al een hele tijd zit ik met een probleem met mn router, maar nu begint het echt irritant te worden omdat ik verhuisd ben met me macbook naar boven. Probleem is het volgende: Ik heb thuis 2 laptops (waarvan 1 macbook) en 2 pc's in het netwerk zitten wat op een belkin router draait. Om onbekende reden valt het internet vaak (soms een paar keer per dag) gewoon weg. Vreemd genoeg kan ik het internet weer maken door inloggen in de router (wil alleen met een pc die niet draadloos is aangesloten) naar "Lan Settings" te gaan en inloggen en vervolgens zonder enige aanpassingen te doen op "Apply Settings" te klikken. Wel valt me op dat het internet er vaak uit knalt als ik een "zware" website open zoals maps.google.nl of hyves.nl en vooral heb ik hier veel last me op me macbook. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Alvast bedankt! Rene Bosch
Link naar reactie
[quote:ee75d125c9="Doofenshmirtz"]Ik heb dit probleem zelf ook gehad met een belkin router. Ik had er op het laatst zo genoeg van dat ik ben overgestapt op kabel. Daarbij loopt hij (bijna) nooit vast, het is misschien geen oplossing maar dan weet je dat meer mensen er last van hebben.[/quote:ee75d125c9] Dat je overstapt op kabel heeft niet zo heel veel met de problemen met je router te maken.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...