Ga naar inhoud

WRT54GS v1.1 instellen


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste iedereen, Ik heb een Linksys WRT54GS (V1.1) hangen, maar hij werkt niet. Ik wilde de verbinding beveiligen en logde in op de router. (192.168.1.1) Daar zag ik dat de tijdzone niet goed stond (gmt -8) en dit heb ik aangepast. Ik heb hem ook een andere naam gegeven maar verder niet veel veranderd. Geen ip-adressen of whatever. Ik kwam wel op een website terecht die tips gaf, maar sindsdien doet hij niets meer.. :S De verbinding met de router is er wel volgens vista maar vanaf de router met internet niet.. Voorheen was dit dus gewoon goed. Wie kan mij vertellen wat hier de fout kan zijn? De infopagina die ik heb radegeslagen is: http://www.tekstenuitleg.net/artikelen/netwerken/draadloos-netwerk-installeren/router-instellen-1.html
Link naar reactie
Bedankt, maar dit heb ik uiteraard al gedaan.. Al verschillende keren. Ik stel het ook in zoals beschreven op die website, maar het werkt gewoon niet!.. Waar moet ik echt op letten bij het instellen? Ik heb gewoon internet van UPC dat via coax binnenkomt. Ik heb de verbindingen ook al nagekeken en alles is correct aangesloten. Het ligt echt aan de instellingen dus. Wat is echt het belangrijkste om op te letten?
Link naar reactie
Belangrijk is dat als je wisselt van pc op het modem naar router op het modem, dat je eerst het upc modem even 10 seconden uit zet en dan weer aan, zonder utp kabel aangesloten op het modem. De router sluit je pas aan op het modem als je minimaal 4 lampjes weer groen hebt, op het modem. Het gaat hier om het flushen van het MAC adres.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...