Ga naar inhoud

Wireless Driver, Knopje Op Laptop Werkt Niet (Meer)


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een Acer Aspire 5040, en was mijn laptop aan het opschonen. Sinds ik iets heb verwijderd, doet mijn kopje voor het wireless het niet meer aan de voorkant van mijn laptop. Als ik dus verbinding wil maken, moet ik eerst zorgen dat de schakelaar op mijn laptop aanstaat. Dit kan dus niet, want als ik erop klikt werkt dat niet meer. Is het mogelijk dit via de computer (muis en toetsenbord) aan te zetten? Ik heb de driver al verschillende keren opnieuw geïnstalleerd maar niets werkt. Systeem herstel werkt ook niet. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Nick ten Wolde. :)
Link naar reactie
Ik heb ook een keer ontzettend zitten knoeien met de wifi drivers van die laptop. Hier ligt het probleem niet aan ontdekte ik. Voor de werking van die knop is de installatie van één van de standaard geinstalleerde tooltjes nodig, ik weet zo niet welke, dus je zult ze allemaal één voor één moeten downloaden van de Acer-site en uitproberen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...