Ga naar inhoud

wel en dan weer geen verbinding


anoniem

Aanbevolen berichten

Na het instellen van het draadloos netwerk (verbinding adapter op pc naar router), zie ik steeds: NETWERKADRES VERKRIJGEN en dan weer AUTOMATISCH, als of zij aan het zoeken is. Rechtsonder (naast de klok) staat klein schermpje. Rechts klik er op en kies: BESCHIKBARE DRAADLOZE NETWERKEN WEERGEVEN. wanneer ik het netwerk kies van mijn router, gaat ie daar naar zoeken en vindt het en dan weer zoeken etc. Kies ik een netwerk van b.v. een buurrman dat is het signaal wel constant maar zwak. Wat gebeurt hier? adapter: thomson TG123G router: experiabox
Link naar reactie
niet duidelijk is of je nog helemaal geen verbinding hebt of dat (zoals de kop suggereert) de verbinding er nu en dan wel is.... volgende acties stel ik voor: - zet pc en router helemaal uit en router even minuutje stroomloos - zet router aan en laat hem helemaal opstarten - zet dan pas de pc aan krijg je dan nog geen verbinding: - haal de adapter uit de pc - deïnstalleer de adaptersoftware - herstart pc en installeer adapater opnieuw, waarbij je de adapter pas mag inpluggen als dat van de software mag! krijg je zo nu en dan verbinding: - pak de handleiding van de router en lees hoe je de interface in komt - doe dat, en stel een ander kanaal in voor draadloos - zorg dat je die nieuwe instelling opslaat! en verlaat de interface - wellicht moet je nu de pc opnieuw starten gaat het beter dan houd je dat kanaal, en anders werk je zo nog een paar kanalen af.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...