Ga naar inhoud

Internet snelheid


anoniem

Aanbevolen berichten

Wij hebben een upc abonnement wat een snelheid moet hebben van 25 mb, alleen zodra wij een snelheids test doen op speedtest.nl en upc.nl dan krijgen wij maar een snelheid van 11 mb. Als we de internet verbinding rechtstreekts aan sluiten op de pc dan krijgen we wel 25 mb maar als we via de router gaan dan krijgen we maar rond de 11mb. Waar kan dit nou aan liggen, aan de router of aan de hoeveelheid pc's die aangesloten zijn? * onze router Repotec RP-IP2014 - 1+4 Broadband Router Miscchien zijn de instellingen teruggezet naar fabrieks instellingen, toen we ooit eens op reset hebben gedruk. b.v.d
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:c047f88c5c="gerben"]De wan poort van wat oudere routers is vaak niet meer dan 10Mbps. Gerede kans dat je die dus moet vervangen door een nieuwer/beter exemplaar.[/quote:c047f88c5c]Dit lijkt mij ook goede gok, aangezien deze router werd geintroduceerd toen ADSL2+ en wat snellere kabel nog niet stonden te trappelen dacht men niet veel meer dan zo'n 8Mb/s nodig te hebben voor ADSL/Kabel.
Link naar reactie
[quote:b57e36c884="ArneLH"][quote:b57e36c884="gerben"]De wan poort van wat oudere routers is vaak niet meer dan 10Mbps. Gerede kans dat je die dus moet vervangen door een nieuwer/beter exemplaar.[/quote:b57e36c884]Dit lijkt mij ook goede gok, aangezien deze router werd geintroduceerd toen ADSL2+ en wat snellere kabel nog niet stonden te trappelen dacht men niet veel meer dan zo'n 8Mb/s nodig te hebben voor ADSL/Kabel.[/quote:b57e36c884] Dat is inderdaad een optie maar hier met mijn nieuwe D-Link 825 een soortgelijk probleem, zie ook. http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=202436
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...