Ga naar inhoud

Zyxel NBG460N (Best getest C!T) op KPN netwerk --> hoe?


anoniem

Aanbevolen berichten

In mijn nieuwe huis gekozen voor internet via KPN. Het geleverde router/modem Thomson 787 levert veel problemen op (dagelijks resetten), dus op zoek naar een nieuwe. Heb een snel CAT6 bedraad netwerk aangelegd, dus router moest Gigabit netwerk ondersteunen. Op advies van C!T (okt 2008) een ZyXEL NBG460N gekocht. Blijkt dit helemaal geen modem te bevatten! Wat een onzin; wie gaat er nu nog vanuit dat dit het geval kan zijn? Na veel @#%&!! maar weer op zoek naar een oplossing. [b:798e689cdd]Wat moet ik doen: een apart modem erbij kopen (welk)?[/b:798e689cdd] Alle hulp is welkom !
Link naar reactie
dat die zyxel geen modem bevat: een heleboel routers hebben dat niet, da´s gewoon ´een beetje dom´ ik zou in eerste aanleg gaan klagen bij kpn..... heb je dat al gedaan? zij moeten een goed werkend apparaat leveren! en overigens: wat is nu precies het probleem, want soms denk je dat het probleem in de router zit, maar dan zit het eigenlijk in de pc, al wordt dat opgelost door een router-reset........
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...